2007年2月25日 星期日

東京の旅 Day 2

2/17/2007 (土) 陰+雨‧寒冷

新宿 ---> 橫浜 ---> 秋葉原 ---> 新宿

昨晚睡至1時多,才收到團友抵達的call,相約今天去橫浜一趟。
今早8時才爬起床,吃了聞名已久的東橫inn飯團和味噌湯便出門了。
清晨的新宿街頭有點冷,預定時間9:00am已到新宿西口車站,
可惡的團友1-4號仍是不見踪影,9:45am團友姍姍來遲,
在香港的話我已走了呀!>_<
由新宿出發往橫浜,車程也需1小時才到 Yokohama Bayside Marina
團友一心冒名而來,而我己是第2次來了。
這裏很有歐陸渡假feel,加上今天是周末,
一家大小,拖兒帶女也不少呢!
到了outlet,第一時間吃午餐啦!
選了一個西餐廳吃放題,意粉、炸雞、香腸、咖哩飯........
吃了一頓飽飽的午餐後,團友們便各自購物啦!
受人所託買了adidas袋及衫,以及一雙可愛的小青鞋雨鞋給姪兒。
團友們逛得盡興便離開啦~~
天色也開始陰了,天氣也寒起來,
此時,團友3號建議去秋葉原,訪尋一下電車男踪影!>_<

一走出秋葉原駅,天下著很大的雨,天氣更份外寒冷!
¥400的透明雨傘也要買一把啦!
電車男踪影沒有,will遊戲機也沒有,
團友只買了室內無線電話啦!
今晚的晚餐只好冒著風雨,匆匆在壽司店吃壽司啦!
回新宿的路上,不停地下雨,而且很冷很冷呢!

17 則留言:

lau2tang 提到...

好快手喎!
橫濱我都未到過,要找機會去一次先!

Ellen老師 提到...

劉鄧~~
你都咁夜,
星期一返學無時間啦!要快DD啦!
橫浜還有很多地方未去,
下次也會再去~~

lau2tang 提到...

我今晚去了團拜,食到好飽瞓唔到!所以咁夜!

Ellen老師 提到...

公司團拜呀?
我都未開工,又邊咁快得來團拜....

supageti 提到...

遇著落雨真掃興。

匿名 提到...

原來ellen都鍾意返酒店飲罐biru喎~

匿名 提到...

我都未去過橫濱!
其他團友半夜才到步?這麼晚啊!
即係話你一個人住足咁多晚呀?

Wordy 提到...

原來你真係飲得之人 ^_^

lau2tang 提到...

我昨晚是與中學同學團拜!

Ellen老師 提到...

roy~~
每晚回酒店,都會買D野飲回酒店,
通常會選碑酒啦~~味道不錯喎!

大頭~~
其他團友11點多才回到酒店,
安頓一下已經夜深啦!
一個人住足咁多晚,都係第一次!

wordy~~
飲唔飲得,就飲過先知!呵呵!^o^

劉鄧~~
昨晚一定玩得多開心啦!

Wordy 提到...

久疏戰陣,不勝酒力,未戰已輸 ^_^

lau2tang 提到...

好人陪食飯當然開心啦!

Wordy,
咁就是再操練一下喇!

Ellen老師 提到...

wordy~~
贊成!幾時操練完,飲番一杯呀?

Wordy 提到...

放心,我飲醉了只會講英文同想睡,沒有攻擊性的,哈哈 ~

Ellen老師 提到...

wordy~~
那就要看看飲醉了講英文的模樣啦!

匿名 提到...

仲未有 update 嘅?

Ellen老師 提到...

今晚有啦~~
未心急啦~~