2007年2月13日 星期二

準備中~~旅遊天書


自助旅遊總有一本旅遊天書旁身的。
雖然今次的目的地只是東京,
而東京又是一個很好走的地方,
但我還是想要一本另類的天書,
輕輕鬆鬆享受一下!
有幸多得各方好友大力相助,
各位的東瀛手信一定不會缺少!^o^


先鳴謝一下~~
大頭仔---《東京下町散步‧山の手散步》
Roy---《東京下町》
意粉---《江户東京漫步指南》
台灣家人---《東京‧橫浜2007》
(網上郵購後,給我及時帶貨回港)

4 則留言:

匿名 提到...

嘩,正!有手信!

我那本有 d course 幾好行
譬如由日暮里行去上野那一條
沿途仲有好多很吸引的美食啊

後日飛啦你!

Ellen老師 提到...

大頭~~
由日暮里行去上野
行得遠嗎?可以試下喎!
手信又點少得你啦!
雖然後日飛,但還有很多工作要做,
心情未有太興奮住!

匿名 提到...

好好行架,我上次就試過了,最後可以行埋上野公園,之後去阿美橫丁搏命!

執晒野未?最緊要唔好漏左 d  ^o^

Ellen老師 提到...

大頭~~
似乎你好關心我......D円呀!
通常臨上機前1晚才搏命執野,
之後休息幾小時就出門,
上到飛機才瞓啦!