2007年2月11日 星期日

準備中~~日元

這個旅程,當然不可缺少~~~錢!
今日才有時間去理財,
我都唔知近日日元走勢如何。
0.064是否最低,我就不知道,
我只知我是很久很久沒遇過這麼低價了!
今日換了300,000日元,
希望不會太大出血啦!^o^

11 則留言:

largeheadboy 提到...

好野,又有遊記睇!
64 確很低了!盡情去吃喝玩樂啦!

狠死我了~~~

supageti 提到...

Ellen:既然換左三十萬,就開開心心用盡佢啦!

Ellen老師 提到...

大頭~~
日元64真係好低,我都好少遇到!
不用狠啦!你不是隨時玩即興咩!
可能在東京街頭遇上你喎!

意粉~~
三十萬其實好少,
酒店已不見了5張了!
用盡之後,回來又努力啦!

Wordy 提到...

夠我去三次喇!越黎越發覺同你地有距離……

Ellen老師 提到...

夠你去三次~~~
有無咁誇張呀~~~~

匿名 提到...

今日路過ellen老師的家,難得見到更新,真開心!
我第一次去日本,日圓是0.02X
旅途愉快,期待遊記!

Ellen老師 提到...

maymay~~

多謝來我家坐下!^o^
我第一次去日本,日圓是0.049
現在都好難再有啦!

Wordy 提到...

每次只帶 8 至 12 萬円(通常用剩兩三萬),酒店、貴價車票同戰利品多數簽信用卡(有三至五倍分嘛)。

而家慳家好多喇 :)

Ellen老師 提到...

wordy~~
啊~~
其實差不多,
我未必簽信用卡,未袋多少少cash!^o^

Wordy 提到...

有些信用卡海外簽賬會多一點積分,之前去北京和日本都簽了,我是靠這些賺里數的。

Ellen老師 提到...

又是會多一點積分~~
好考慮一下先!