2007年2月10日 星期六

準備中~~宿泊

這個旅程有5人一同參與,
團友1-4號是換取機票,
而團友5號跟我是購買機票的!
機票已落實應沒有問題,
所以這下半年大家都過得很快活!

快樂不知時日過,
耶誕過後,大家才醒悟要訂酒店啦!
不幸的事開始發生了!
年關將近,加上日本連休假期,酒店滿得要緊。
團友1-4號在害怕沒酒店心理之下,
匆匆在東X遊訂了池袋太子酒店,
在這樣不划算的情底下,
我決不跟大隊啦!

在網上尋了很久很久,
還是碰不到心儀的落腳點,
最後,等了很久才給我遇上新宿東橫Inn,
價錢尚合理,今日已收妥所有e-mail信了。

6 則留言:

supageti 提到...

攪掂晒就好啦!

Ellen老師 提到...

嘻嘻~~~
七七八八啦!
不是隨遇而安咩!

lau2tang 提到...

其實東京有好多酒店可選擇,點解要住池袋太陽城太子?又遠又舊!

Ellen老師 提到...

團友1-4號在給那些無良職員《恐嚇》之下,
加上佢地少去玩,真係怕訂不到酒店,
未落訂了囉!
我梗係唔怕啦!我知實有落腳點!
池袋太陽城太子不但又遠又舊,
價錢也不平呀!

lau2tang 提到...

唉!陰公囉!
又少咗一筆錢買手信囉!

Ellen老師 提到...

劉鄧~~
我的團友不像我們成日去旅行,
佢地會沒所謂呀!^o^